Tiyatromundi

~ 25 Ekim 2009 Pazar

Tiyatromundi


Uzun zaman oldu.Çok uzun.Çok yollar gittim yine , değiştim belkide , bestelerim kendime.Ağladım , çalıştım , varolan umutlarım , yitirdim belkide.Yeni umutlar ekledim sabırlığıma birer birer.. Ve hayatımı değiştirmeyi başardım bir şekilde.İyisiyle kötüsüyle ; zamanın vereceği cevabı bilemesemde ; değiştirdim dünyamı.Gördüğüm rüyaların tersine , bir kısım hayallerin düzüne.

Hayallerini kurardım ; içinde yaşıyorum şimdi.Karını , kışını ; yaşayacağım. Yağmurunu.Kirleneceğim çamurunda ve daha mutlu olmayı dileyeceğim.Öyle ya ; her zaman olduğundan daha iyisini olabilmektir aslında uğruna savaştığımız.Doymak bilmeyeceğim belkide.Devam edeceğim tükeymeye kendimi.Nasıl olsa yok bir bedelim , tükendikçe tükenirim.

Uzun zaman oldu.Ellerim üşenipde kalkamadı yumuşacık koltukların üzerinden , kurulup oturdular günlerce.Yazmayı unuttum geceleri.Yazılanlar benden birer ; unutulanlarda.Ben yazmayı unuttuysam eğer , unutanda benim unutulanda.Sabahları çay , akşamları kahve , ben çalışırken onlar keyfinde.

Ama kızmadım.Sessizliğinide sevdim onların.Çünkü hep konuştular , içime içime döktüler harflerini.Bazen uzun uzun , bazen kısacık cümleler kurup bana yol gösterdiler.Onları dinledim.Ve değiştirdim hayatımı.Üşüyeceğim artık geceleri.Battaniyeme bürünüp sıcak birşeyler içeceğim.Olmayan manzaramın seyrine dalarak.Kimbilir ; belki birkaç tablo asarım boş duvarlarıma.. Zamanla..

Uzun zaman oldu.Hiç yazmamıştım bir kanepenin üstünde otururken.Ağırlığımdan çöken kavuçuğu düzetlmemiştim düne kadar.Aynalar belli etmesede , kiloda aldım elbet.Sanırım 67 gösteriyor tartılar.Büyüdümde ben.20 falan oldum.Çok yemek yedim.Az uyudum.Hasta oldum.Kayboldum.Ama geldim ; sokakların sarı ışıklarını seyrederek ısındığım şehrin tam ortasına kondum.Son kez uçtum adadan , deniz kıyısının sınır olduğu , ruhumun benden önce terkettiği o diyara havadan baktım son kez.Ve bu bilgisayardan yazacağım ilk kez.Dedim ya , değiştirdim dünyamı.

Adım , göbek adım ve soyadım oldukça uzun idi.Zordu hatılamak hepsini , oysa herkese söylerdim ismimi.Bende sildim kendini.O;ne olsun , ne olsun diye düşünedursun ; birisi koydu ismini.Madem ki dünya tek seyircisi olan bir tiyatro sahnesiydi , öyleyse yazdıklarım yaşadıklarımın ; yaşadıklarımsa bu senaryonun gereğiyi.O;ne olsun , ne olsun diye düşüne dursun , ismi Tiyatromundi.

İşte Tiyatromundi.
Yeni hayallerin peşinde ; yeni oyunlar oynamak zamanı şimdi.


...

* * *

Bu blog BloggerV.com üyesidir.