Eylül Akşamı ..

~ 6 Nisan 2008 Pazar
Bazen öyle hissediyorum ki kendimi ...
Elimi uzatmış bekliyorum ...
Tutacak bir kimse olmadığını bilsemde ...
Belkide tutacak insanı hayal etmek için açıyorum avuçlarımı ona ...
Çünkü ellerimi her açtığımda hissediyorum ...

Ve hissettiğini düşünüyorum bir şekilde ...

Aslında duygularımın öğrenmesi gereken çok şey var ...
Herkesi kendi gibi sanıyor belkide ..
Keşke öyle olsa ..

Saf olsa ..
Kirlenmemiş olsa herkesin duyguları ..
Oyunlar olmasa içinde ..

Olamaz mı ?
Olabilir ...

Belki bir eylül akşamı yollarımız kesişir ...
Ve ben o yolda evlenirim !

Masumiyetle karalanmış cümleler ..
Sevgiyi hissedebiliriz sözcüklerde , melodide ...
Ve onun sesi mutlu eder ..
'' Bülent Ortaçgil ''
İster istemez kendimizi eylül akşamlarında düşünürüz .
Çünkü hepimizin aradığı saflıktır yankılanan ..
Hepimizin aradığı ;
Ama çoğumuzun oynadığı ...



''Duygularımdan devam edelim ...


Belkide suçlu benim duygularımdır ?
Olduğu gibi yansıdıkları için gözlerine ..
Kirletmeliyim ve oyunlar öğretmeliyim onlara belkide ..
Birde öyle yürümeliyim bu yolda ..
Taş olmalıyım ..
Bencil olmalıyım ..
Sadece ben demeliyim ..

Sana uzaktan göz kırparak ..
Eline ucuz bir mutluluk tutuşturup ..
Sen uyurken dans etmeliyim kalbinle ...


Bugüne evet deyip ...
Karartmalıyım ertesi günü ..
Nasıl olsa unutursun ...
Nede olsa ,
Hayat uzun !
........

Batuhan Doğu Alkaya
05:38

* * *

Bu blog BloggerV.com üyesidir.